Customer service support@cathedotcom

FitSaxe

Cathlete
Hi Everyone,

I am trying to get in touch with customer service but the mail is prompting an error message below.

Has the mail address changed?

I am afraid the message is in french. it is simply prompting a failure to deliver the message.

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Échec de la remise pour ces destinataires ou groupes :

[email protected] ([email protected])
Nous n’avons pas pu remettre votre message. Le DNS a signalé que le domaine du destinataire n’existe pas.

Contactez le destinataire par un autre moyen (par exemple, par téléphone) et demandez-lui d’informer l’administrateur de son courrier qu’il semble que leur domaine n’est pas correctement inscrit auprès de leur bureau d’enregistrement de domaines. Communiquez-lui les détails d’erreur ci-dessous. Il est probable que l’administrateur du courrier du destinataire soit le seul à pouvoir résoudre le problème.

Pour plus d’informations et consulter des conseils pour résoudre ce problème, voir cet article : https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361.

Here is google translation

We were unable to deliver your message. The DNS reported that the recipient's domain does not exist.

Contact the recipient by another means (e.g., phone) and ask them to inform their email administrator that it appears their domain is not properly registered with their domain registrar. Provide them with the error details below. It's likely that only the recipient's email administrator can resolve the issue.

For more information and troubleshooting tips, see this article: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361.
 
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